ח"כ ארבל: "אם לא תקום ועדת חקירה נשאיר מדינה עם שיטות של ק.ג.ב"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ ארבל: "אם לא תקום ועדת חקירה נשאיר מדינה עם שיטות של ק.ג.ב"

    ח"כ משה ארבל בריאיון ל"מהדורה המרכזית" קורא להקים ועדה על המעקבים הלא חוקיים של משטרת ישראל אחר האזרחים ומבהיר "לא משנה איזו צורת ועדה תקום, אם לא תקום ועדה, נשאיר לילדים שלנו מדינה שאינה דמוקרטית עם שיטות של ק.ג.ב ברוסיה"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה ארבל (ש"ס) התראיין הערב  (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן התייחס לסערה חסרת התקדים על מעקב המשטרה אחרי אזרחים בצורה בלתי חוקית, "אם הייתה חברת לובינג ומסתובבת עם הסרט הכתום ויודעים שיש לובסיט שמקדם אג'נדה זה היה מצויין. אבל יואב סגלוביץ (יש עתיד) סגן השר לביטחון הפנים שהיה ראש אגף החקירות במשטרה, מסתובב בכנסת ועושה לובינג בקרב חברי הכנסת למנוע הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית על האזנות הסתר".

    ארבל הבהיר כי "מדובר כאן על הפרת אמונים ועל שיבוש מהלכי משפט, הרי הוא היה צריך לבוא ולהעיד הפני הוועדה, זו התנהלות חמורה מאוד ולא לגיטימית מן הראוי להקיף את זה ומן הראוי שרשויות האכיפה יורו לו איך לנהוג".

    עוד הוסיף, "סגלוביץ' סיים את תפקידו ב2013 והוא גם עסק בנושא הזה בהאזנות הסתר. והוא צריך להיות גם נחקר בנושא הזה".

    ארבל הבהיר כי לא משנה איך תיראה הוועדה העיקר שתקום, "יש יתרונות לכל סוג של וועדה, אבל וועדת חקירה פרלמנטרית להביא להתנגשויות בין קואליציה לאופוזיציה. אבל היא יכולה לעשות עבודה טובה. כל וועדה ממלכתית או ממשלתית היא הכרחית למקרה הזה, אי אפשר להתפנק על איזה צורת ועדה תקום. אם לא נעשה דבר אנחנו נשאיר לילדינו  במדינה לא דמוקרטית בשיטות של הק.ג.ב של רוסיה וזו סכנה גדולה מאוד לדור הבא של המדינה".

     



    0 תגובות